شلوار زنانه و مردانه

  • ۰
  • ۰

کتان و کبریتی
در انتخاب جنس کتان کمر شلوار را به فاصله ۲.۵ تا ۵ سانتی متر از خط کمر قرار دهید.در برخی موارد که می‌خواهید این مدل را به صورت روزمره استفاده کنید برای راحت‌تر بودن بهتر است مثل مدلهای پارچه‌ای کمر آن‌ها را پایین ناف در نظر بگیرید و آن را پرو کنید. البته جنس کتان کمی فیت‌تر و تنگ‌تر از مدل پارچه‌ای انتخاب می‌شود.

اگر قصد خرید مدلهای پشمی یا کبریتی را دارید، می‌توانید آن‌ها را کاملا فیت خود بردارید. البته اگر در هنگام پرو، قسمت جیب‌های شلوار صاف نمی‌ماند و مخصوصا در نشستن جیب‌ها بیرون میزند و دفرمه می‌شود شلوار برای شما تنگ است. 
بیشتر آقایان دوست دارند که پاچه شلوار کبریتیشان کمی روی کفش را بگیرد و البته نه خیلی. شلوارهای کبریتی اگر زیاد بلند باشند و روی کفش را بگیرند و کیس و پف بیندازند ظاهر نامرتبی به آقایان می‌دهند. برای قد شلوارهای کتانی نیز بهتراست ساق کفش را بپوشاند و کمی چروک بیفتد.

نکات خرید شلوار جین مردانه

خرید شلوار جین مردانه که معمولا به عنوان شلوار‌های روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، از دو مورد قبلی کاملا متفاوت است. در هنگام خرید شلوار مردانه جین، کمر شلوار باید بین ۳ تا ۵ سانتی‌متر زیر ناف قرار بگیرد (البته بسته به مدل شلوار جین این مورد فرق می‌کند).
بهتر است شلوارهای جین به نحوی انتخاب شوند که کاملا صاف و بدون چین روی بدن قرار گیرند، در واقع کاملا اندازه و سایزتان باشد. برای این کار باید مطمئن شوید که شلوار جین در قسمت ران‌ها برای شما تنگ نباشد و زیر زانوها چین نیفتد. اگر ران‌های بزرگی دارید بهتر است از شلوارهای جین راسته استفاده کنید. این شلوارها باعث یکدست دیده شدن پاهای شما می‌شود و به این صورت تمرکز از روی ران‌های بزرگ شما برداشته می‌شود. 

در هنگام خرید شلوار مردانه جین کشی به این موضوع دقت کنید که اندازه کمر آن‌ها را یک سایز یا بیشتر از اندازه استاندارد خود کوچک‌تر بگیرید. برای قد شلوارهای جین بهتر است شلوار کاملا ساق کفش را بپوشاند و کاملا روی کفش قرار بگیرد. برخی هنگام خرید شلوار جین پاچه شلوار را بلند انتخاب می کنند و اضافه آن را تا می کنند

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • جاوید سلمان

شلوار

شلوار زنانه

شلوار مردانه